5 Kasım 2014 Çarşamba

Akademisyen maaş Zamları Belli oldu

Akademisyenlere Müjde Meclis görüşmesinde akademisyen maaşlarına yapılması planlanan iyileştirme zammı oy çoğunluğu ile tbbm genel kurulundan geçti. 

TBMM Genel Kurulu'nda görüşülen ve akademisyenlerin maaşlarına zam iyileştirmesi de yapan Yükseköğretim Personel Kanunu'nda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı, TBMM Genel Kurulu'nda kabul edilerek yasalaştı.


Üniversitelerde görev yapan öğretim üyeleri ile araştırma görevlisi, öğretim görevlisi, okutmanlar, uzmanlar, çevirici, eğitim ve öğretim planlamacılarına yeni haklar getiren Yükseköğretim Personel Kanunu'nda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı görüşmeleriTBMM Genel Kurulu'nda görüşüldü. 2 gün süren görüşmenin ardından tasarı bugün kabul edilerek yasalaştı. Kabul edilen  tasarı ile, 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanununa madde eklenerek, öğretim görevlilerinin maaşlarına zam da yapılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder